Extra avondopenstelling receptie en publieksbalies
19 november 2024
Vanaf 8 januari t/m 9 juli 2025 starten we met een proef voor een extra avondopenstelling van het gemeentehuis. De receptie en balies zijn dan, naast de maandagavond, ook geopend op woensdagen van 17.00-19.00 uur.
Uit onderzoek via het Inwonerspanel naar de behoeften en wensen van onze inwoners in Best bleek dat er een grote vraag is naar meer bereikbaarheid en toegankelijkheid van gemeentelijke diensten buiten de normale kantooruren.
Wethouder Stan van der Heijden: ‘Met de extra avondopenstelling van onze receptie en publieksbalies willen we de toegankelijkheid van onze gemeentelijke diensten vergroten. We luisteren naar de wensen van onze inwoners en streven ernaar om onze dienstverlening continu te verbeteren. Door meer mogelijkheden te bieden voor onder andere het ophalen van paspoorten, hopen we de druk te verlichten en het gemak voor onze inwoners te vergroten.’
Ook meedenken?
Schrijf u dan in voor het inwonerspanel. Via een digitaal panel peilen we uw meningen en ervaringen. U kunt met ons meedenken over onderwerpen die u aangaan. Want of het nu gaat over het groen in uw wijk, verkeersveiligheid of bezuinigingen: als gemeente maken we keuzes die invloed hebben op uw dagelijks leven. De gemeenteraad, het college en de medewerkers van de gemeente vinden uw inbreng belangrijk!
Meld u hier aan (Deze link gaat naar een externe website). U ontvangt aantal keer per jaar een uitnodiging om mee te doen. U bepaalt zelf of u mee wilt denken.