Lees pagina voor Translate

Voorlichtingsbijeenkomst verduurzamen VvE’s

3 september 2024

Bent u lid van een Vereniging van Eigenaars (VvE)? Dan bent u medeverantwoordelijk voor het onderhoud en de verduurzaming van het gebouw. Een VvE verduurzamen is complex. Kom daarom op dinsdag 17 september naar het gemeentehuis van Best voor een gratis voorlichtingsbijeenkomst over het verduurzamen van uw appartement, georganiseerd door VvE Transitie Centrum Brabant (VTCB) en gemeente Best.

Tijdens de voorlichtingsbijeenkomst 'Tips & Valkuilen' bespreken wij in het kort de warmtetransitie, het belang van isoleren, verduurzamen en de daarbij horende valkuilen. Daarnaast bespreken we hoe belangrijk het maken van een goed plan en het creëren van draagkracht binnen de VvE is. Ook de financiële impact, subsidies en financieringsmogelijkheden komen aan bod.

Wilt u zich na deze bijeenkomst verder verdiepen? Dan kunt u via VTB een gratis cursus van 3 dagdelen volgen. U krijgt dan handvatten op technisch en juridisch vlak én natuurlijk in het zoeken en vinden van draagvlak binnen uw VvE.

VvE Helpdesk

Heeft u vragen over juridische, bouwkundige of energetische aspecten van verduurzaming? Neem dan contact op met de VvE Helpdesk via (085) 237 74 44 of info@vtcb.nl. Lees meer informatie over de VTCB-aanpak (Deze link gaat naar een externe website).

Voorlichtingsbijeenkomst 'Tips & Valkuilen'