Lees pagina voor Translate

Uw mening is belangrijk!

2 september 2024

Als inwoner bent u de expert als het gaat om onze gemeente. Wat vindt u van uw woonomgeving, de voorzieningen of de gemeentelijke dienstverlening? Voelt u zich gehoord? Wij zijn benieuwd naar uw mening en willen graag uw stem horen.

Elk huishouden ontvangt deze week een uitnodiging voor het onderzoek ‘Waar staat je gemeente’. U kunt eenvoudig deelnemen via de link in de uitnodiging die u thuis ontvangt. Liever schriftelijk? Dat kan, stuur dan een e-mail naar info@gemeentebest.nl of bel naar 14 0499.

Anoniem en vertrouwelijk

Een onafhankelijk onderzoek- en adviesbureau Het PON & Telos voert het onderzoek uit. Zij verwerken uw antwoorden anoniem en vertrouwelijk: de gemeente weet niet welke inwoner welke antwoorden heeft gegeven.

Wat gebeurt er met uw feedback?

Het onderzoek loopt t/m 27 september. Begin 2025 delen we de resultaten via waarstaatjegemeente.nl (Deze link gaat naar een externe website). We houden u op de hoogte van de uitkomsten en de stappen die we zetten naar aanleiding van uw feedback.