Lees pagina voor

World Cleanup Day

27 augustus 2024

Gemeente Best gaat samen met de rest van de wereld de straat op om de buurt zwerfafvalvrij te maken! Het levert een schone en opgeruimde omgeving op en iedereen kan daar een bijdrage aan leveren.

Kom ook in actie en doe mee aan ‘s werelds grootste opschoondag op vrijdag 20 september.

Wie kan meedoen aan de World Cleanup Day?

Iedereen die een steentje bij wil dragen is welkom! U mag met uw gezin, de buren, uw collega’s, teamgenoten, klasgenoten of alleen deelnemen aan de World Cleanup Day. De gemeente zorgt voor de benodigdheden en opschoonmaterialen (afvalzakken en -houders, afvalgrijpers, veiligheidshesjes, handschoenen) en haalt de volle afvalzakken met zwerfafval weer op. Zo kan iedereen zorgeloos aan de slag!

Waar kunt u zich aanmelden?

Om te kunnen inschatten hoeveel opschoonmaterialen er nodig zijn, vragen we iedereen om zich aan te melden voor deze opschoondag. Bent u al vrijwilliger? Meld u dan ook aan en laat ons weten dat u aan de slag gaat.

Aanmelden kan t/m 6 september (Deze link gaat naar een externe website).

Wilt u meer informatie over de World Cleanup Day?

Stuur dan een mail naar: teamschoon@debries.eu.