Lees pagina voor

Tuurlijk Best van samenwerkingsverband naar zelfstandige stichting

13 augustus 2024

Op dit moment is Tuurlijk Best een samenwerking tussen de gemeente Best, het Heerbeeck College en stichting Best Onderwijs. Door deze samenwerking heeft Tuurlijk de afgelopen jaren kunnen bouwen aan een netwerk en de zichtbaarheid van het team. Door tijdelijke contracten van de sport- en cultuurcoaches ontbrak het echter regelmatig aan slagkracht. Met een wisselend team is het lastig duurzame relaties op te bouwen. Daarom is besloten een meer structurele organisatie op te zetten.

Tuurlijk wordt een zelfstandige stichting. Daarom ligt de volgende maanden de aandacht van onze organisatie op deze verandering. Voor het zover is, moet er nog een positief besluit komen van het college en de gemeenteraad. Tuurlijk Best blijft in de tussentijd beschikbaar voor vragen en informatie, maar start geen nieuwe initiatieven op. Activiteiten en projecten die nu lopen, blijven doorgaan.