Klachten
Bent u ontevreden over hoe de gemeente of een medewerker zich tegenover u of een ander heeft gedragen? Dan kunt u een klacht indienen. Het geeft ons de kans uw klacht op te lossen en onze dienstverlening te verbeteren.
U kunt uw klacht eenvoudig online indienen. Het is ook mogelijk om een klacht per brief, mondeling, per e-mail of telefonisch in te dienen.
Per brief
Wilt u de klacht per brief indienen? Dan kunt u deze richten aan:
Gemeente Best
T.a.v. de klachtencoördinator, cluster Juridische Zaken
Postbus 50
5680 AB Best
Melding openbare ruimte
Let op: het gaat hier om klachten die te maken hebben met het gedrag van de gemeente of een medewerker. Ligt er een kapotte stoeptegel of heeft u last van zwerfvuil of geluidsoverlast? Of hebt u last van loslopende honden? Meld het dan via ons meldingssysteem.
Klachtenprotocol en klachtenoverzicht 2023
Meer informatie over de behandeling van klachten kunt u vinden in het door de gemeente Best opgestelde Klachtenprotocol (Deze link gaat naar een externe website). Bekijk het Klachtenoverzicht 2023 (PDF, 60.6 kB) voor de klachten die in 2023 zijn ingediend.